ТМ «Кафе Марсель»: серце випічки України

ТМ «Кафе Марсель»: серце випічки України

Ми раді повідомити про запуск новинки на ринку фасованої кондитерської випічки – старт продажів нової лінійки круасанів, об’єднаних під торговою маркою «Кафе Марсель». Особливість нашої продукції – це смак «немов з французького кафе» з акцентом на начинці. В цих круасанах, вона готується за власною рецептурою і рівномірно розподіляється по всьому круасану. «Дійсно, ми переслідували саме таку мету – зробити наші круасани одними з найбільш «соковитих» на ринку, – ділиться Роман Ярош, Головний Технолог компанії «Столична Пекарня». – Сьогодні ми бачимо прекрасну можливість у виведенні на зростаючий ринок нового бренду класичних круасанів, з популярними смаками, тривалим терміном придатності і преміальним європейським дизайном упаковки!».

Слоган нового бренду характеризує акцент на внутрішні, а не зовнішні особливості продукції. Він так і звучить: «Серце випічки». Вперше начинка відсуває тісто і стає головною в, здавалося б, консервативній рецептурі цієї легендарної випічки.

При цьому соковитіше – не означає дорожче. Круасани «Кафе Марсель» в середньому коштуватимуть споживачам дешевше розкручених брендів.

У 2016 році на ринок вийшли 4 топових смаки лінійки. Це круасани з полуничною, шоколадної, ванільною і вишневою начинкою. Фасування відразу двох типів. Індивідуальні упаковки з одним круассаном по 60 грам і упаковки з невеликими круасанами по 180 грам.